TIVOLI JO8-1

door Dion Bell

RPC JO8-5 - Tivoli JO8-1 2-15

29-09-2018

Het begon een beetje chaotisch. We misten een paar spelers, waardoor we er dus maar 5 in het veld hadden staan. Gelukkig dat er een broertje van een van onze spelers aanwezig was, en die heeft ons de eerste helft kunnen bijspringen. We spraken met de tegenstander af, dat ze er na de pauze een speler uit zouden halen zodat het wel eerlijk spel zou zijn. De wedstrijd startte, en we waren meteen al aan de overhand. De 0-1 volgde al snel, en na een minuut of 5 stond het al 0-4. Onze spelers waren door het dolle heen, en goed op dreef. Toen het pauze werd, stonden we voor met 1-6, waardoor we afspraken dat we met 5 spelers door zouden spelen. De tegenstanders zouden met 6 spelers doorspelen. Mocht het zo zijn, dat het niet eerlijk spel meer zou zijn, zouden we ingrijpen. Dat is niet nodig geweest, want met 5 spelers in de tweede helft versloeg ons team het team van RPC met 2-15.